מדוע לרכוש גדר אילוף עבור גור כלבים?

מדוע לרכוש גדר אילוף עבור גור כלבים?

הכנסתם אליכם גור כלבים לבית? אין תחושה יותר משמחת מהתחושה הזאת. ההתייחסות לגור כלבים צריכה להיות בדיוק כמו שמתייחסים לתינוק קטן שנולד זה עתה. יש כאלה שמשווים בין גדר אילוף לבין לול של תינוקות, כאשר התרומה היא בדיוק אותה התרומה. כיום כל אחד יודע כי ישנה חשיבות מכרעת לרכישת גדר עבור גור הכלבים. אם בעבר זה היה נתפס בתור בחירה חריגה, כיום מדובר על דבר נכון שמביא איתו יתרונות רבים. מדוע צריך לרכוש גדר עבור גור כלבים?

תימנעו מהגור לעשות נזק לרהיטים

באופן טבעי גורי כלבים הם מאוד סקרניים, וכל דבר קטן עשוי לגרות אותם. אתם מהצד שלכם צריכים לנסות לצמצם את הנזק עד כמה שאפשר, וללמד את הגור הקטן גבולות. גדר אילוף תאפשר לכם למנוע מהגור גישה לרהיטים או לכל דבר אחר שהוא עלול להרוס. ברגע שאתם תוחמים את האזור שבו הוא נמצא, לא תהיה לו גישה לאזורים אחרים. כמובן שתוכלו למצוא גדרות אילוף שמתאימות לגור הכלבים שלכם באופן אישי.

הראו לגור כי ישנם גבולות

כמו שמרגילים תינוק קטן לגבולות כבר מגיל צעיר, כך בדיוק צריך להרגיל את הכלב. ברגע שאתם מכניסים את הכלב אל תוך גדר אילוף, הוא יכול להבין שהוא לא פעל בצורה נכונה. לאחר מכן כאשר תשחררו אותו מחדש, הוא ימנע מלחזור על אותה הפעולה. גדרות אילוף יאפשרו לכם להציב לכלב קווים אדומים, ולדאוג כי תוכלו לגדל אותו ללא כל חשש או דאגה. הרי בסופו של יום המטרה שלכם תהיה שהכלב יהיה ממושמע ולא יעשה בעיות.

הזדמנות מעולה לתת לו לנוח

גורים פעלתניים מאוד שוכחים כי הם צריכים לנוח מפעם לפעם. כל דבר קטן עשוי לתפוס את תשומת הלב שלהם, ושוב אתם אמורים להיות אלה שמסייעים להם להירגע. בעזרת גדר אילוף תוכלו לדאוג כי הכלב ינוח מפעם לפעם ויצבור כוחות. המנוחה של הכלב היא חשובה מאוד להתפתחות שלו, בטח כאשר הוא עדיין גור. לכן אתם צריכים לדאוג כי לכלב יהיה מקום ייעודי שבו הוא יכול לנוח. השהות בתוך הגדר היא כמו שהות בתוך הבית שלו, המקום שבו הוא ירגיש הכי בנוח.

תימנעו עשיית צרכים בכל פינה

עד כמה יצא לכם להתמודד עם צרכים כמעט בכל פינה בבית? לא סתם בכל חנות מזון לחיות מחמד תוכלו למצוא בין שלל המוצרים גם גדר אילוף. בתוך תחומיה של הגדר תוכלו לשים פד אילוף שבו הכלב יעשה את צרכיו. ברגע שהכלב יודע כי ישנו מקום ייעודי שבו הוא עושה צרכים, הוא ימנע מלעשות אותם בכל הבית. גם הנושא הזה חשוב מאוד על מנת שתוכלו לגדל את הכלב ללא בעיות. הרי אם הגור הקטן יעשה צרכים ללא הבחנה זה עלול לתסכל אתכם מאוד.