הגיע תורך לעשות mommy makeover!

הגיע תורך לעשות mommy makeover!

מגיע לך להיראות טוב, מגיע לך להרגיש טוב, ומגיע לך להיות טובה לעצמך. האימהות היא דבר מקסים ונפלא, וכמות האהבה שנובעת מתוכנו היא באמת בלתי נתפסת. התינוק שלנו מקבל את מלוא תשומת הלב ואת כל האנרגיה שלנו, אבל אנחנו צריכות להיטען בחזרה, להרגיש טוב, כדי שיהיה לנו עוד ועוד ממה לתת. mommy makeover זה קונספט, זה תהליך, זה מהלך אסתטי משנה חיים, לא כמו שילד משנה חיים, אבל עדיין – משמעותי.

להיות בהיריון זה מרגש (ומאתגר), ולהיות אמא זה מרגש (ועוד יותר מאתגר), אבל ההיריון משאיר אחריו לא רק זיכרונות, ולא מוביל רק לילד חדש במשפחה. ההיריון מוביל גם לשינויים משמעותיים בגוף שלך, ולרוב לא לכיוון שאת היית רוצה.

mommy makeover – מטפלים בגוף, מטפלים באמא

mommy makeover זה לקחת, לרגע, תשומת לב לעצמך, ולטפל גם בך. את צריכה להיות במיטבך, וזה בכלל לא אגואיסטי. לשים על עצמך תשומת לב ולשפר את איכות החיים שלך אומר שיהיה לך יותר ויותר אנרגיה ואהבה לתת לילד שלך. עם הגוף שלך נראה כמו שאת רוצה שהוא יראה, את מרגישה יותר טוב, יותר חיונית, יותר אנרגטית, יותר שמחה, והחוויה הפנימית שלך משתפרת פלאים. כך בעצם יש לך יותר מה לתת.

הטיפול הזה נועד כל כולו לאימהות, והוא כולל מספר הליכים שנעשים, לרוב, במקביל:

  • מתיחת בטן – לא רק אחרי לידות, השמנת יתר מכל סוג משנה את מבנה ומראה הבטן, ומתיחתה מחדש יוצרת מראה הדוק יותר, חטוב יותר ונאה יותר.
  • שאיבת שומן – השומן המצטבר לאורך השנים, בעיקר אצל נשים בצורת צלוליטיס, ניתן לסילוק, לפחות הרבה ממנו. ניתן לשאוב את השומן העודף מהזרועות (ה"מידלדל"), מהחזה, מהבטן, ועוד.
  • עיצוב החזה – בהיריון, כמו גם בהנקה, וכמו גם בחיים בכלל, משנה את הצורה שלו עם הזמן, וכבר לא נראה כפי שנראה פעם. תהליך עיצוב החזה יכול לכלול שתלי סיליקון, הרמה, הגדלה או הקטנה של החזה, לפי הצורך.
  • עיצוב איבר המין – כל הגוף משתנה, בטח אחרי לידות, ואיבר המין הנשי יכול להשתנות לעיתים בצורה לא מחמיאה. בהליך העיצוב מחדש, אשר נעשה על-ידי חומרים טבעיים, ניתן לסלק צלקות ולשפר גם מצב של יובש בנרתיק.

לטפל בעצמך – זה לטפל בילד

את מטפלת בילד שלך בכל האהבה והיכולת שלך, אבל מה עם לטפל בך? בכל פעם שאנחנו עולים על מטוס, צוות המטוס מדגים לנו את הוראות הבטיחות. אם את זוכרת, ההוראה החוזרת לגבי מצבי חירום נשימתיי, כאשר הלחץ במטוס צונח, היא תמיד לשים את מסיכת החמצן קודם כל עלינו, ההורה האחראי, ורק אז על הילד. יש לזה סיבה כמובן.

ככל שאנחנו חזקות יותר, שמחות יותר ונוכחות יותר, כך הילדים שלנו מקבלים את המענה המגיע להם. תני לעצמך mommy makeover והגיעי לאמהות שלך ממקום יפה יותר.