מה צריך בשביל הפקה מרהיבה של בת מצווה בכותל?

מה צריך בשביל הפקה מרהיבה של בת מצווה בכותל?

הבת שלכם חוגגת בקרוב 12 ובחרתם יחד איתה שאתם עושים את בת המצווה בכותל. עכשיו נשאלת השאלה? מאיפה מתחילים? איך מפיקים חגיגת בת מצווה בכותל בלתי נשכחת? ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם במשימה.

מספר אורחים

לפני שאתם מתחילים בתכנון הפקת בת מצווה בכותל,  עליכם תחילה לבחון כמה אורחים יגיעו לבת מצווה. חשוב להבין, כי כמות האורחים צריכה להיות מורכבת מכמות מקומות הישיבה שקיימים באוטובוס גדול. כחלק מההפקה, אתם תאספו את האורחים שלכם ליום שלם מלא בתוכן ושמחה בירושלים ובכותל. יש להכין רשימת אורחים ולבחור בקפידה. לרוב מדובר במשפחה הגרעינית.

תאריך

בחירת התאריך יכולה להיות קרובה לתאריך יום ההולדת או בדיוק בתאריך. בגלל שתזדקקו לבדיקה מול חברת ההפקה שהם פנויים באותו תאריך, חשוב שיהיו לכם לפחות שני תאריכים שמוסכמים עליכם. פתחו יומנים ובדקו מה יהיה הכי נוח. שימו לב לתאריכים מיוחדים וחגים שבהם אין אירועים. עשו ככל האפשר שיהיה למשפחה נוח להגיע.

בחירת חברת הפקה

השלב האחרון והחשוב ביותר הוא בחירת חברת הפקה. בשביל הפקה מרהיבה ומלאה בתוכן, לא מומלץ לנסות ולהפיק את האירוע לבד. בחרו בחברת הפקה שתדאג לכם מההתחלה ועד הסוף. החברה תדאג לאוטובוס מתאים ותיאום האיסוף. החברה תדאג למדריך שילווה את הטיול, למדריכה שתלווה את החלק הדתי בתוך הכותל, ללהקת מתופפים שתלווה אתכם בנגינה וריקודים בשיירה וכמובן שהחברה גם תסגור עבורכם מסעדה שבה תמשיכו את החגיגה.

מדובר באירוע שיש בו הרבה תיאומים למשך יום שלם ולכן מאוד כדאי לעשות זאת על ידי אנשים מקצוענים בתחום שכבר הפיקו מספר רחב של בת מצוות ובר מצוות בכותל. הניסיון שלהם הוא זה שייצר לכם הפקת בת מצווה שלא תישכחו עוד הרבה זמן. בחרו חברת ההפקה שמציעה לכם חבילות איכותיות הכוללות חגיגה מטריפה וסופר איכותית.

תהיו שותפים סמויים

חשוב לשתף פעולה עם חברת ההפקה, להתעניין על כל שלב ושלב ולראות שאתם מגשימים לילדה שלכם חלום. בסופו של דבר צריך לזכור שבת המצווה זה האירוע המרגש הראשון שלה כילדה בוגרת. זו לא עוד יום הולדת, זה ציון המעבר שלה מילדות לבגרות ואתם בהחלט רוצים שהיא תזכור את החגיגה גם שנים אחרי.

לסיכום, אם אתם מחפשים הפקה מטריפה, ייחודית ושונה של בת מצווה בכותל, עקבו אחר הדברים החשובים וקחו חברת הפקה מעולה שתעזור לכם בנושא.