איך עורכים טקס בת מצווה בכותל?

איך עורכים טקס בת מצווה בכותל?

כל ילד או ילדה יהודיים מחכים לרגע שיגיעו למצוות. עבורם זהו היום שמסמל את הבגרות שלהם, עבורנו ההורים זהו אירוע מאוד מרגש, שכן הילדים שלנו, שעד לפני שנייה היו קטנים, הופכים בין רגע לנער או נערה והולכים לחגוג את האירוע הראשון שלהם כאנשים בוגרים.

ההכנות לבר המצווה או בת המצווה הן ארוכות וכוללות את השאלה היכן לחגוג את הטקס. יש שיבחרו בבית כנסת, יש כאלו באולם ויש את הייחודיים שילכו על טקס מאוד מרגש בכותל. טקס בר מצווה בכותל, רובנו מכירים, אך טקס בת מצווה במקום זה, לא רבים מודעים על קיומו.

איך חוגגים בת מצווש בכותל?

בת מצווה בכותל מתנהלת בדיוק כמו בר מצווה, רק שהטקס הדתי שנערך עבור הבנים, משתנה. גם בבת מצווה, אתם תגיעו באוטובוס מאורגן מראש יחד עם כל האורחים שלכם, תעצרו בדרך ותהנו מארוחת בוקר וקצת ריקודים ושירים. משם, בתהלוכה מפוארת, אותנטית ומלאה בשירים, תופים ומחולות, תגיעו לרחבת הכותל, ילדת הבת מצווה תתפלל וכך גם שאר האורחים. בסיום התפילות, יחכה לכם שולחן מתוקים ומשם תמשיכו לסיור ואירוע באחת מהמסעדות בעיר הבירה. אפשר לומר כי מדובר בחגיגה שונה, ייחודית ומאוד מרגשת, הן עבור הילדה והן עבור הוריה והאורחים. בכלל, באופן כללי, מדובר ביום מלא בתוכן איכותי וטיול ששונה שנות אור מבת מצווה רגילה.

כמה עשוי לעלות לכם בר מצווה בכותל?

עלות בת מצווה בכותל תלויה בעיקר בעלויות של כל חלק וחלק. לרוב ניתן לבחור מתוך מספר חבילות תוכן עבור היום הזה. כמו כן, כמות האורחים שיש לכם, תשפיע על העלויות של הארוחות והאוטובוס. אירוע עם יותר אנשים, כמובן שיעלה יותר. לרוב, העלות אינה גבוהה כמו חגיגה באולם אירועים והיא הרבה יותר יפה, נעימה, מרשימה ומעניינת. מי שבוחר לחגוג בצורה הזו, מייצר עבור הילדה שלו חוויה של תישכח. לאחר האירוע, תוכלו כמובן לעשות עבור הילדה, מסיבה לחברים בנפרד. עדיין, אפשר לומר שההוצאות יהיו הרבה יותר קטנות.

לסיכום, לא רק בנים חוגגים בר מצווה בכותל. כיום הטקס המרגש והמשובח בעיר הבירה, מתקיים גם עבור הבנות. זהו יום מאוד מרגש עבורן ועבור ההורים, הוא מלא בכיף ובתוכן איכותי ומאפשר לכם ולילדה לקבל מזכרת שמחה וייחודית. מעבר לכך, מדובר בבת מצווה אינטימית וכיפית עם כמות אורחים יחסית נמוכה ולבנות הגיל הזה, לרוב זה נעים יותר.