חברות הלואו קוסט הטובות ביותר באירופה

חברות הלואו קוסט הטובות ביותר באירופה

טיסות לואו קוסט הן פתרון משתלם מאוד לטיסות לחו"ל. מצד אחד, הן מציעות כרטיסי טיסה זולים, אך מנגד גובה תשלומים גבוהים על דברים כמו שליחת כבודה לבטן המטוס. האם זה שווה את זה, כאשר לוקחים בחשבון את תנאי הטיסה הירודים בלואו קוסט? ממש לא בטוח, אבל בחירה בחברה הכי טובה יכולה לעזור.

אם אתם רוצים לטוס בזול, תוודאו שיש לכם כרטיס אשראי נקודות טיסה שמאפשר להזמין טיסות לואוקוסט. כעת, בואו תכירו את חברות הלואו קוסט האירופאיות המובילות.

Ryanair

אי אפשר לדון בחברות תעופה זולות באירופה מבלי להזכיר את Ryanair. החברה, הוקמה בשנת 1985 בדבלין, אירלנד, והיא הפופולרית ביותר בתחום. לראייה, היא מבצעת את המספר הגבוה ביותר של נסיעות ברחבי היבשת.

Ryanair בולטת הרבה בזכות הפרסום האגרסיבי שלה, והודות לשלל שיתופי פעולה עם מלונות, הוסטלים וחברות להשכרת רכבים. הרשת מטיסה ליעדי החופשה הטובים ביותר, ומהווה בחירה ראשונה עבור נוסעים רבים בתקציב נמוך.

חשוב לזכור שבמקרים רבים, טיסות החברה לא מובילות לשדות התעופה המרכזיים של היעדים אליהם היא מטיסה. לדוגמה, אם אתם טסים לפריז עם Ryanair, אתם יכולים להגיע רק לדשה שמרוחק 150 ק"מ מאזור מרכז העיר.

Wizzair

Wizzair הוקמה בשנת 2003 עם בבודפשט, והפכה לאחת מחברות התעופה הזולות האירופיות המפורסמות ביותר. היא מציעה טיסות לכל אחד מהיעדים והמדינות העיקריות באירופה, וכל הזמן מגדילה את מאגר המטוסים שלה.

Wizzair היא בחירה טובה אם אתם נוסעים למזרח אירופה או ממנה, מכיוון שהחברה מטיסה ליעדים שקשה להגיע אליהם בדרכים אחרות. כמו כן, מבצעת טיסות לכמה אזורים מחוץ לאירופה שהמתחרים לא מציעים, כמו דובאי.

EasyJet

איזיג'ט הוא עוד שם שאי אפשר להתחמק ממנו, כשחושבים על חברות תעופה זולות באירופה. החברה החלה את דרכה בבריטניה, אבל כיום אתה יש טיסות של EasyJet בכל רחבי היבשת, כולל ליעדים קטנים שחברות אחרות לא מטיסות אליהם.

Norwegian Air

חברת התעופה הנורבגית הוקמה בשנת 1993, והיא מציעה טיסות במחירים מאוד נוחים, ולא רק לאירופה. עם השנים, החברה הרחיבה את פעילותה, למשל באמצעות טיסה מלונדון לריו דה ז'נרו.

החברה מתמקדת בהענקת שירות בעיקר באזור סקנדינביה. לצד זה, היא מציעה טיסות קצרות עד בינוניות דרך לונדון לנקודות מרכזיות שונות באירופה, כולל מקומות פופולריים במיוחד כמו יוון, קרואטיה, איביזה ודרום איטליה.

יתרון של Norwegian לעומת חברות תעופה זולות אחרות, הוא אינטרנט אלחוטי חינם בטיסה. כמו כן, החברה מנהלת תוכנית נאמנות יחסית משתלמת. ככל שתטוסו יותר עם Norwegian Air, כך תצברו יותר נקודות. אתם יכולים להשתמש בנקודות שהוענקו אך ורק לרכישת כרטיסי טיסה של החברה, אבל יחד עם כרטיס אשראי נקודות טיסה יכול להיות שזו אפשרות שכדאי לבדוק.