פרויקטים חדשים בתל אביב

פרויקטים חדשים בתל אביב

העיר תל אביב כבר הוכתרה כעיר הכי יקרה בעולם, עם זאת ולמרות הכותרות המפציצות העיר ממשיכה לספק מגוון עצום של פרויקטים חדשים מדרום העיר ועד האזורים הצפוניים ביותר. פרויקטים נמצאים בנקודות הכי חמות, באזורים שעומדים להפוך לחמים ביותר וכמובן באזורים שקטים למדי. כך או כך בין אם אנו משפחה מרובת ילדים, זוג צעיר או משקיע משופשף נוכל למצוא עבורנו את הפרויקט המושלם עבורנו בין אם נבקש נוף אל הים ועד אל אזורים ירוקים ושקטים. לכן לפני שאנו צוללים אל לוחות המודעות, חשוב להכיר אילו פרויקטים חדשים בתל אביב מתקיימים כיום.

פרויקטים חדשים בתל אביב צפון

כמו שציינו עוד מעל בעיר תל אביב נוכל למצוא מגוון רחב של פרויקטים לדיור, אך אם נבקש להתפנק ולמצוא גם את האזור הכי מושקע ומרווח וגם את הדירות הכי מפנקות, מומלץ להתמקד בצפון העיר. הפרויקט הראשון הוא של "ברוש וניר יזמות בע"מ" ונקרא "מגדלי צהלה" ברחוב רוממה 40, שם אמורים לקום כשני בניינים חדשים עם כ89 דירות חדשות בתל אביב. בפרויקט זה נוכל למצוא דירות בנות 4, 5 ,6 לצד דירות ופנטהאוזים בסטנדרטיים חד פעמיים, עם מיקום מושל בלב השכונות המבוקשות של צפון תל אביב.
פרויקט לא פחות מצוין נקרא בשם "יהלום", המציע 4 בנייני בוטיק בני 3 קומות וכ32 דירות על קרקע חדשה ממוקם ברחוב לילי מנחם 2. בפרויקט זה נוכל להנות מפנטהאוזים מעוצבים, דירות גן מושלמות ומיני פנטהאוזים מעולים יחד עם חניה תת קרקעית ואפילו הכנה לטעינה חשמלית.

פרויקטים במרכז ודרומה

בכדי להנות מכל מה שיש לעיר תל אביב להציע, אי אפשר שלא להתלהב מהפרויקט ברחוב פרוג 2 המציע בניין בוטיק בלב העיר עם 10 דירות ושבע קומות. הפרויקט שהסתיים לא מזמן כולל דירות גן הנמתחות עד לכדי 214 מ"ר יחד עם עיצובים מרהיבים ויוצאי דופן ודירות . פרויקט נוסף ולא פחות מומלץ ממוקם בדרום העיר ברחוב אסירי ציון 7, מציע דירות 3, 4, 5, דירות גן ופנטהאוזים עם מרפסות מול קו רקיע. הפרויקט מעניק גישה מהירה אל הפארקים הנהדרים שבשכונה, גישה אל שבילי אופניים, פינות משחק וחניון פרטי.