ממגוון אוהלים לאירועים למכירה

ממגוון אוהלים לאירועים למכירה

עולם האירועים ממזמן יצא החוצה, לאוהלים יוקרתיים ומעוצבים היטב שנועדו מלכתחילה לצורך זה. כשאנחנו אומרים אוהל, יכול להיות שחלקכם מדמיינים אוהל טיולים פשוט, מהטיול שלכם אחרי הצבא. אז לא מדובר באוהלים אלו כמובן, אלא באוהלים מודרניים מחומרים סופר עמידים אשר נועדו להכיל עשרים, שלושים ואפילו חמישים אנשים, ויותר, בהתאם לעיצוב האוהל ולצורך. יש כיום המון אוהלים לאירועים למכירה, ואם אתם בתחום הפקת האירועים, חשוב שתדעו מה מחכה שם בחוץ.

במאמר קצר זה נסקור כמה אוהלים פופולאריים כדי שתכירו ותתרשמו, ותבינו פחות או יותר מה האפשרויות שלכם. כמובן שכאשר מגיע רגע האמת, אתם חייבים לבחור את האוהל הנכון ביותר עבורכם, דרך בחינה של מספר קריטריונים שרלוונטיים לכם, מגודל, דרך עיצוב, ועד, כמובן, למחיר.

סוגים של אוהלים לאירועים למכירה

הנה לפניכם תיאור של כמה סוגי אוהלים לאירועים למכירה, תיאור כללי כמובן, שיכול לצייר עבורכם תמונה כללית בלבד. בסופו של דבר, הכי טוב לראות תמונות של האוהלים הללו, ועוד יותר מכך, לראות אותם בעיניים ולחוות אותם מבחוץ ומבפנים פנים מול פנים.

  • אוהל 3X3 – לא הכי גדול מתוך מגוון האוהלים הגדולים, אך גדול דיו בכדי לייצר חלל נפרד ומוגן לכמה אנשים בנוחות גדולה. הגודל הזה יכול לשמש לפינת ישיבה חיצונית ואינטימית לימים של גשם, לקירוי של פינת עישון בגינה, ואפילו כמחסן או הרחבה של מחסן קיים.
  • אוהל 5X8 – גדול יותר, עד כדי 40 מ"ר, מה שמייצג דירה ממוצעת במרכז תל אביב, או במקרה של אוהל – לופט קטן. החלל הנוצר בתוך אוהל זה גדול דיו להכיל אירוע קטן בנוחות גדולה, אז אם אתם מציעים אירועים קטנים זה יכול להוות פיתרון מעולה עבור החברה שלכם. הוא גדול דיו לכסות בריכה, או לשמש סוכה בחג הסוכות ולארח בנוח משפחה וחברים.
  • אוהל 5X12 – כאן אנחנו כבר נכנסים לעולם אחר של גדלים, אוהל שמציע 60 מ"ר, מרחב שלא תמיד קל לתפוס בראש בלי לעמוד בתוך האוהל ולהבין את הגודל שלו. בגדלים האלו המילה "אוהל" באמת מתחילה לאבד משמעות, ופרט לחומרים ולעיצוב, הרי שמדובר במבנה לכל דבר, אשר יכול להתאים להרבה מאוד אירועים.

למה בכלל אוהל?

אנחנו מניחים כי אם בחרתם לקרוא את המאמר הזה, יש לכם את הסיבות שלכם לחפש אוהלים לאירועים. העניין הוא שיכול להיות שתוכלו לחשוב אפילו על הרחבת העסק שלכם, שכן כשחושבים על הוצאה לעסק, כדאי תמיד במקביל לחשוב על הכנסות.

אם אתם מתכוונים לרכוש אוהל גדול לאירועים, יכול להיות שמעבר לאירועים שלכם, במידת האפשר, תרצו להשכיר את האוהל שלכם לאירועים של אחרים, אפילו אם אתם לא מפיקים את האירוע, ובכך להוסיף עוד ערוץ הכנסות לעסק שלכם.