טיפים לבחירה מוצלחת של פיצרייה באשקלון

 טיפים לבחירה מוצלחת של פיצרייה באשקלון 

סצינת הפיצריות באשקלון נהייתה לוהטת מתמיד. נשאלת השאלה איך בוחרים מתוך כל המבחר פיצרייה באשקלון שבה ניתן למצוא את הסלייס המושלם? הנה 3 טיפים ממביני עניין

לכאורה, מדובר באותו מאכל – בצק שעליו מרוח רוטב על בסיס עגבניות ועליו מפוזרת גבינה צהובה. פיצה היא אחד המאכלים האהובים בישראל ובכל העולם, ולמרות שהבסיס של כל הפיצות הוא דומה, עדיין יש הבדלים של שמים וארץ בין פיצה אחת לאחרת. יש פיצות שהן קריספיות, כאלה שרוצים שהביס לא יגמר לעולם, פיצות שבהן מורגשת האהבה שבה הן נאפו והוכנו, גם אם הן מגיעות במשלוח הביתה.

בישראל יש מספר רב של פיצריות, חלקן מציעות פיצות במחירים נמוכים, אחרות שמות תג מחיר גבוה יותר ומתגאות באיכות המוצרים. השאלה היא איך בוחרים פיצרייה אחת שממנה בסופו של דבר עושים את ההזמנה. הנה תשובות של 3 מביני עניין בפיצה, כל אחד מהם נותן טיפ של זהב לבחירת הסלייס ששווה בשבילו להגיע עד אשקלון.

אוריה: "אני חובב פיצות משובע", הוא אומר. "בכל רגע נתון זה המאכל האהוב עלי, לא משנה מזג האוויר, לא משנה איפה אני בעולם ולא משנה איזה חג מציינים. מבחינתי אם יש פיצה על השולחן, זו סעודת מלכים. בשנים האחרונות אני מתגורר באשקלון ולדעתי הטיפ החשוב ביותר הוא לשים דגש על איכות המוצרים. יש פיצרייה באשקלון שאני אוהב במיוחד. הם לא מתפשרים על איכות המוצרים, ההיפך – כל פעם מאתגרים את עצמם עם תוספות חדשות, רטבים מיוחדים והכל עשוי מהחומרים הכי טריים וטובים שיש. בעיני הם הפיצרייה המושלמת, והבונוס – שהיא ממש קרובה לבית שלי".

בת אל: "הדבר הכי חשוב בעיני הוא איכות הבצק. יש פיצריות שמטגנות את הבצק בשמן, ואז הפיצה אמנם עבה, אבל היא כבדה כזו ו'יושבת' בבטן. מצד שני, יש פיצריות שמכינות בצק אוורירי, טרי, כזה שאפשר לאכול ממנו משולש אחרי משולש בלי להרגיש. אני באופן אישי הכי אוהבת בצק דק, ככה שהפיצה היא קריספית בצדדים שלה ומלאה ברוטב במרכז. אבל זה כבר עניין של טעם. כאחת שמתעסקת בבצקים, אני יודעת להגיד שכאשר הבצק איכותי, הפיצה יוצאת מהממת, וזה כמעט לא משנה מה מניחים עלייה".

עמוס: "אני אוהב פיצות משוגעות, עם חיבורים שלא רואים בכל מקום. לכן מבחינתי הטיפ המנצח לפיצה המושלמת הוא מקום שבו עפים על הדמיון, ולא מסתפקים בזיתים, טונה ותירס. אני אוהב שהפיצות שאני אוכל הן מציתות דמיון. ניתן לחשוב שאין הרבה מקום לגיוון במאכל האיטלקי הזה, אבל זה רחוק מלהיות המצב. אכלתי בפיצריות בארץ ובעולם שבעיני הגדירו מחדש מה זה פיצה. הצורות, התוספות, הרטבים, הצבעים – כל אלו מטריפים לי את החושים וגורמים לרצות סלייס נוסף".