איך לבחור ברז מטבח נשלף?

איך לבחור ברז מטבח נשלף?

לא מעט רהיטים מגיעים אל הבית שלנו, בין אם במהלך של שיפוץ כללי של הבית ועד אל שכירה או רכישה של בית חדש. אך כחלק מהרהיטים השונים שיש בבית שלנו, ככל הנראה שכל החלטה תשפיע על האופי שבו נצחצח שיניים, ננקה את הבית ואפילו נשב לאכול. לכן בעת בחירה של ברז מטבח נשלף חשוב מאוד להכיר את ההיבטים והנקודות שיש להתעכב עליהן, שכן לא פעם נוכל להיתקל בדגמים מרהיבים של ברזים ולבצע בחירה שאיננה מתאימה מבחינה טכנית למטבח שלנו. לכן בין אם נבקש לבצע אמירה עיצובית ועד אל בחירה נוחה של אחסון מוצרי הניקיון, הנה כמה טיפים ראוי.

נקודות פתיחה בבחירת ברז

כמו שציינו בחירה של הרהיטים עלולה להוות מעין "אפקט פרפר" אשר ישפיע על האופן שבו נחייה בבית שלנו, על כן בבחירה של ברז מטבח נשלף חשוב לוודא את גודל הכיור והשיש שיש בו. במקרה של כיורות כפולים מומלץ לחשב את גובה הברז שיוכל להיות אפקטיבי לשני הכיורים, כאשר איכותו של הברז חשובה לא פחות. לכן בעת הבחירה חשוב לחפש אחר ברז העומד בדרישות של מכון התקנים הישראלי, בכך נוכל גם להבטיח את בטיחות והשימוש בברז. מצד שני חשוב גם לוודא כי הברז אכן מיוצר מחומרי גלם איכותיים המשפיעים לא פעם על אופי ניקוי הברז וזמן השימוש בו. אם הברז יותקן במטבח המיועד לשרת את בני הגיל השלישי או אם אתם מתכוונים להזדקן בבית ולחיות בו עוד שנים רבות אז חשוב שהברזים כמו גם יתר האביזרים יותאמו לצרכים של הגיל השלישי. רצוי לבקר באתר כמו https://goodlife.co.il/ המתמחה באביזרי גיל שלישי ולבחון האם יש שם פתרונות טובים יותר לאוכלוסיה מבוגרת.

ברזים מומלצים למטבח

הדגם הראשון עליו נרצה להמליץ עונה לשם Aquila 980128 ובעל עיצוב פונקציונלי המציע שימוש ב360 מעלות, עיצוב רב שימושי אלגנטי ושסתומי דיסק קרמי אשר יוכלו למנוע נזילות ודליפות. דגם נוסף המציע יתרונות כמו עמידות גבוהה למדי והתקנה פשוטה מאוד, הוא כמובן  KOHLER Forte Single Control. הדגם הנפלא מגיע מורכב אל הצינור הראש, מאפשר התקנה מהירה ופשוטה אך נחשב לדגם יחסית יקר. דגם נוסף ובעל 2 מצבי זרימה והוא עונה לשם luise, כשהוא מציע לא רק 2 מצבים אלא גם אפשרות קלה ומהירה לניקוי, עמידות גבוה כנגד נזילות ומנגנון ספרדי חזק המציע עמידות גובה במיוחד.