גשר על שתלים – עושים זאת בחוכמה

שתלים

גשר על שתלים – עושים זאת בחוכמה

גשר על שתלים דנטליים היא טכניקה שניתן להשתמש בה כדי להחליף שיניים ולהחזיר את הצורה הטבעית של הפה. שיטה זו משמשת בדרך כלל במקרים בהם חולים איבדו את שיניהם עקב עששת, פציעה או מחלת חניכיים. הטכניקה כוללת יצירת גשר על השתלים הקיימים על ידי הנחת שלושה כתרים על השתלים ולאחר מכן הצמדתם באמצעות ברגים. נמצא כי הליך זה משחזר את קווי המתאר הטבעיים של הפה ומאפשר למטופלים לאכול ביתר קלות. טכניקה זו עשויה להיות טובה יותר מטכניקות אחרות כמו הארכת כתרים או השתלת תותבות יתר מכיוון שהיא אינה דורשת השתלת עצם הנפוצה בפרוצדורות כמו אלה.

גשר על שתלים – פתרון נפוץ שמספק תוצאות מרשימות

גשרים הם פתרון נפוץ להחלפת שיניים חסרות ושתלים דנטליים הם הפתרון הטוב ביותר לגישור על פערים בפה. ישנן דרכים רבות לביצוע גשר על השתלת שיניים. הם יכולים להיות עשויים מתכת, קרמיקה, פורצלן או אפילו זהב. אם יש לכם גשר שצריך להחליף אז חשוב לדעת כמה זמן הוא יחזיק לפני שצריך להחליף אותו שוב. גשר על שתלים דנטליים הוא הליך המסייע לאנשים עם שיניים חסרות להחליף אותן בשתלים דנטליים. זהו תהליך של הצמדת השתלים על עצם הלסת באמצעות בורג טיטניום ומלט עצם. החלק החשוב ביותר בהליך זה הוא לוודא שיש לך מספיק עצם כדי שייצמדו השיניים החדשות. אתה צריך לפחות 3-4 מילימטרים של עצם עבור הליך זה. המשמעות היא שאם יש לך פחות מ-3-4 מילימטרים, תצטרך לקבל עוד קצת עצם לפני הניתוח. כמו כן, חשוב לדעת על הסיכונים הכרוכים בתהליך זה ולמה אתה צריך לצפות ממנו.

דרך מעולה לשיפור מראה השיניים שלכם

השתלת שיניים היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להחליף שיניים חסרות. עם זאת, לא כל השתלים עשויים מטיטניום. חלקם עשויים מקרמיקה, זירקוניה וחומרים אחרים שיכולים לאפשר התאמה אישית רבה יותר. אם אתה צריך גשר מעל השתל הדנטלי שלך, תרצה למצוא את האפשרות הטובה ביותר עבור המצב שלך.

גשר על שתלים דנטליים הוא הליך השתלת שיניים פופולרי המסייע לשחזר את מבנה השן האבודה. השתלת שיניים היא הליך נפוץ להחלפת שיניים חסרות. זהו הליך כירורגי המשתיל מבנה דמוי בורג טיטניום לתוך עצם הלסת כדי להחליף את שורש השן. הגשר על שתלים דנטליים הוא אחד מסוגי הגשרים הנפוצים ביותר. הוא משמש גם כאשר אין מספיק עצם לתמוך בשתל או כאשר ישנן סיבות אחרות שבגללן עשוי להיות מתאים יותר להניח גשר על גבי השתל ולא לידו.

בכל אופן, יהיה כדאי לכם לשים לב כי אתם פועלים בשיקול דעת ויודעים לפנות אל הגורמים המקצועיים ביותר על מנת שיתאפשר לכם להיות רגועים בכל הנוגע לרמת הביצוע. אין ספק כי זה יהיה חשוב למדי.