דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת מזון לחיות מחמד

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת מזון לחיות מחמד

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שקונים מזון לחיות מחמד. ראשית, עליך לוודא שיש לך את סוג המזון המתאים עבור חיית המחמד שלך. שנית, כדאי לשקול את גיל חיית המחמד שלך ואת הצרכים התזונתיים שלה. שלישית, ודא שלחיית המחמד שלך יש גישה למים מתוקים. יש הרבה מותגים בשוק היום וזה יכול להיות קשה לבחור אחד כאשר אתה לא יודע מה הכי טוב עבור חיית המחמד שלך. תמיד עדיף לשאול וטרינר או מאלף כלבים מקצועי מכיוון שהם יודעים מה הכי טוב עבור כל סוגי הכלבים והחתולים. כאשר קונים מזון לחיות מחמד, חשוב לא רק לברר מהו המותג הטוב ביותר אלא גם מאיפה הוא מגיע וכמה זמן הוא יחזיק מעמד באחסון.

מה ההבדל בין מזון יבש ומשומר לכלבים?

הרבה אנשים מבלבלים בין מזון משומר ויבש לכלבים. אבל יש הבדלים משמעותיים בין השניים.מזון משומר הוא אופציה טובה לכלבים שאלרגיים למרכיבים מסוימים או שיש להם הגבלות תזונתיות. יש לו גם פחות לחות, מה שאומר שהוא יכול להחזיק מעמד זמן רב יותר ממזון יבש. מזון יבש לכלבים צפוף יותר מבחינה תזונתית ויש בו יותר חלבון בהשוואה למזון משומר לכלבים.

האם יש הבדלים בין סוגי מזון לכלבים?

ישנם סוגים שונים של מזון לכלבים שיש להם מרכיבים שונים, אך לכולם יש דבר אחד במשותף – כולם טובים לכלב שלכם.

סוגים שונים של מזון לכלבים:

  • מזון יבש לכלבים
  • מזון רטוב לכלבים
  • מזון גולמי לכלבים
  • אוכל ביתי לכלבים

עלות האכלת חיות המחמד שלך במשך שנה

כאשר בעלי חיות מחמד הולכים חנות חיות הם מודאגים תמיד מהעלות של המזון של חיות המחמד שלהם. ישנן כמה דרכים שונות לחסוך כסף על מזון לחיות מחמד, חלקן קלות יותר מאחרות. חלק מבעלי חיות המחמד בוחרים להאכיל את חיות המחמד שלהם בתזונה גולמית או בתזונה תוצרת בית על מנת לחסוך כסף. דיאטה גולמית יקרה יותר ממזון יבש מכיוון שאתה צריך לרכוש את הבשר והעצמות עבור המתכון. דיאטה ביתית היא זולה יותר כי אתה יכול להשתמש בשאריות מהארוחות שלך או מארוחות של אחרים, אבל זה לא בריא כמו דיאטה גולמית. דרכים אחרות לחסוך כסף על מזון לחיות מחמד כוללות קנייה בכמות גדולה והחלפת מותגים כאשר התקציב שלך מאפשר זאת.

איכות מול ערך – מה חשוב יותר בהחלטה איזה מותג לקנות?

כשזה מגיע לבחירה איזה מותג של אוכל לכלבים לקנות, רוב האנשים בדרך כלל הולכים על האפשרות הזולה יותר. עם זאת, זה לא תמיד המסלול הטוב ביותר מכיוון שלפעמים אתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו.חשוב לקחת בחשבון גם את האיכות וגם את הערך בעת קבלת החלטת רכישה.

הבנת הצרכים התזונתיים של חתול וכלב לבחירות טובות יותר

חתולים וכלבים הם שניהם בעלי חיים שצריכים לאכול הרבה. שניהם דורשים את אותה כמות של חומרים מזינים, אבל הצרכים התזונתיים שלהם שונים. חתולים הם טורפים, ואילו כלבים הם אוכלי כל. זה אומר שחתולים צריכים יותר חלבון ושומן מאשר כלבים. לחתולים יש גם דרישה גבוהה יותר למים מאשר לכלבים, ולכן עליהם לשתות יותר גם כן. לכלבים יש דרישה גבוהה יותר לפחמימות מכיוון שהם צריכים אנרגיה כדי לבצע את כל המשימות שהם עושים במהלך היום שלהם.