מעצבת פנים משרדים – כי מגיע לכם עסק איכותי

מעצבת פנים משרדים – כי מגיע לכם עסק איכותי

משרד זה כמו בית שני, ויש לא מעט אנשים שמבלים יותר זמן במשרד מאשר בבית. המשרד הוא המקום בו אנו מבצעים את הפעילות החיונית היומיומית שלנו, והוא המקום בו אנו מייצרים את מה שאנו נותנים לעולם. בין אם אתם משרד עורכי דין בוטיק, משרד נדל"ן מקומי או משרד המנהל שילוח בינלאומי, את צריכים משרד נאה וייצוגי, ועם מעצבת פנים משרדים הופכים מסתם עוד חדר, למשהו חי, חיוני, מזמין ואפקטיבי.

כיצד עיצוב הופך משרד לאפקטיבי? ובכן, מיתוג הוא תחום מרתק, והוא קשור לא רק למכירות שלכם כלפי חוץ. למכור את הסיפור שלכם לעצמכם, לעובדים שלכם, לצוות, לעולם, כאשר כולם מרגישים בנוח, המוטיבציה עולה, היעילות עולה, והרווחיות עולה.

עקרונות בסיסיים בעיצוב פנים המשרד שלכם

מעצבת פנים משרדים היא בעצם מומחית ליצירת חלל עבודה איכותי. איכות היא מילה קצרה מאוד, אך היא מכילה בתוכה עולם ומלואו, והרבה מהגדרת האיכות הוא יחסי לגמרי, בהתאם לצרכים שלכם. העקרונות המנחים את תהליך העיצוב למשרד שלכם, כמו גם לכל משרד אחר, הינם:

  • הבנה של תפקוד המשרד – מה התחום בו אתם עוסקים, כמה עובדים מגיעים לעבוד, ומה מאפיין אותם? תסכימו הרי כי העיצוב למשרד של חברת הזנק קטנה בהייטק ושל משרד של חברת נדל"ן מסחרי לא ייראו אותו הדבר, ויש כמה וכמה סיבות לכך.
  • האם המשרד הוא עבור העובדים בלבד, או שאתם מקבלים בו לקוחות? אם אתם מקבלים לקוחות יש לקחת את זה בחשבון, ואם זה הרבה לקוחות, כל יום, אז החשיבות של זה עולה עוד ועוד, והיא תהיה האלמנט המוביל את העיצוב.
  • הגודל של המשרד – עבודת עיצוב פנים למשרדים דורשת פעמים רבות מחשבה מחוץ לקופסה, בייחוד אם המשרד שלכם "קטן כקופסה". דווקא משרדים קטנים שצריכים לתת שירות גדול מאפשרים לעיתים לייצר עיצוב פורץ דרך, ייחודי, בו הגודל הופך ליתרון.

אז איך אני בוחר מעצבת?

דבר ראשון, מדובר ביחסים, ויחסים מתבססים על תקשורת טובה. תתקשרו, תשוחחו, תרגישו מה עולה. אם זה מרגיש נכון, מתקדמים לפגישה, שבה הדינמיקה כבר תראה האם זה מתקדם לחוזה או שממשיכים הלאה.

כדי לא לבזבז את זמנכם, יעזור לראות שניים שלושה עיצובים קודמים של המעצבת, בכדי לקבל פרספקטיבה על היכולות, הסגנון והטאצ' האישי, לראות אם אתם מדברים באותה שפה עיצובית.