קטמין סם מסוכן שיכול להרוס לכם את החיים

קטמין סם מסוכן שיכול להרוס לכם את החיים

‏יש לא מעט אנשים שמתמודדים עם בעיות התמכרות מסוכנות לחומרים כימיים. במקרה שלכם, השפעה של ‏החומרים המסוכנים נמשכת כבר לאורך שנים ולמרות הכל אתם לא מצליחים למצוא את הטיפול הנכון לכם. יחד עם זאת, ברור לכם שאתם רוצים לדעת מהי ההשפעה של קטמין סם על ‏הגוף שלכם עוד לפני שאתם בוחרים להכנס למרכז גמילה. ‏זה במקרים רבים, זוהי הדרך ליצור את המוטיבציה כדי לפנות לקבלת הטיפול שאתם כל כך צריכים בשביל להפסיק את השימוש בחומר כל כך מסוכן כמו קטמין סם. ‏אז מה אתם צריכים לדעת על קטמין סם? ‏ואיך אתם יכולים לאפשר לעצמכם לחיות ברמת חיים טובה יותר למרות בעיות ההתמכרות שלכם? כל הפרטים בכתבה הבאה. 

מה צריך לדעת על קטמין סם רחוב?

קטמין סם הוא ‏אחד מהחומרים הכי מורכבים שקיימים כיום בשוק הסמים בישראל, בעיקר בגלל ש:

1.      ‏מדובר על חומר כימי בתרכובת מאוד חזקה, אשר מופק בתהליך חיצוני, ולא מבוסס על חומרים טבעיים. כלומר, ‏אל מול סמים אחרים, קטמין סם ‏הוא חומר הרבה יותר חזק עם השפעה לטווח הרבה יותר ארוך, ברמת מסוכנות הרבה יותר משמעותית.

2.      ‏בשביל להתמודד עם הצורך להשתמש בסם, צריך לעבור תהליך גמילה ארוך מאוד שמבוסס קודם כל על ניתוק פיזי של המטופל מהסביבה שלו. ‏זאת בעיקר מתוך הבנה שאתם לא יכולים להיות תחת השפעה בשביל לשנות את הרגלי ההתנהגות שלכם. ואתם חייבים ‏להיות מוכנים להיכנס לבידוד מהעולם החיצון לפני שאתם לוקחים את ההחלטה ומתחייבים לתהליך טיפול כל כך מורכב.

3.      ‏ ‏התמיכה החברתית היא אלמנט חשוב מאוד לאורך הדרך. אמנם החברים שלכם הם אלו שגרמו להתמכרות. אבל המשפחה הקרובה יכולה להיות גורם שמספק תמיכה הרבה יותר אפקטיבית ומאפשר לכם לפרוק את הקשיים והאתגרים לאורך הדרך.

4.      ‏הצוות המקצועי של מרכז גמילה יודע איך לעזור לכם. אמנם אתם לא תמיד רואים עין בעין, אבל אם חשוב לכם לקבל את הליווי של אנשי המקצוע הטובים ביותר, תסמכו עליהם. הם יודעים בדיוק מה צריך לעשות בשביל לעזור לכם והם יכולים לעזור לכם לאורך הדרך. 

הליווי שמגיע לכם לקבל – כדי לחיות חיים טובים יותר

‏בשלב הזה אתם מבינים שיש רק החלטה אחת נכונה שאתם יכולים לקחת בשביל לשמור על הבריאות שלכם. תהליך גמילה הוא לא אירוע פשוט בכלל. ואתם צריכים לגייס את כל הכוחות שלכם ואת כל התמיכה של אנשי המקצוע השונים והמשפחה הקרובה, בשביל לשנות את ההרגלים הכי מסוכנים שיש ולצאת לדרך חיים חדשה. אבל, הפרס הגדול שווה את הכל. ואתם יכולים להבטיח שיהיה לכם עתיד בריא יותר, ויציב יותר, למרות הבעיות שיש לכם עם חומרים מסוכנים.