איך לבחור סוכנות דוגמנות בצורה נכונה?

איך לבחור סוכנות דוגמנות בצורה נכונה?

איך תבחרו לעצמכם סוכנות דוגמנות בצורה נכונה? האם יש כללים לכך? אז כמובן שאין כללים, אך בהחלט יש המלצות שכדאי לקחת אותם בחשבון. עולם הדוגמנות והזוהר הוא אינו עולם פשוט. להתקבל לעבודה בתחום מצריך להתמודד עם המון ביקורת שלפעמים עשויה להיות מאוד קשה, במיוחד עבור דוגמנית או דוגמן מתחילים. אתם חייבים למצוא סוכנות שתייצג אתכם בצורה נכונה ואמינה. הכנו עבורכם מספר דברים שיעזרו לכם לבחור בסוכנות שנכונה עבורכם.

  1. האם מדובר בסוכנות גדולה ומוכרת?

כל העניין של סוכנות דוגמנות זו העובדה כי הם מייצגים אתכם אל מול משרדי ההפקה השונים וככל שמדובר בסוכנות שהיא יותר גדולה ויותר מוכרת, כך הקשרים שלה הרבה יותר רחבים. כשמדובר בסוכנות יותר קטנה וביתית, לרוב מדובר בסוכנות שאין לה ניסיון רב ולכן גם הקשרים שלה יותר קטנים ועבורכם זה אומר בין השורות פחות עבודה.

  1. האם מציעים לכם סוכן אישי?

האם בסוכנות כחלק מהחוזה מציעים לכם סוכן אישי או שמציעים לכם ניהול על ידי אנשי המשרד? היחס האישי והליווי האישי הינם חשובים מאוד, במיוחד אם אתם לא מכירים את העולם הזה. מספיקה מילה לא נכונה בתקשורת וכבר אתם בכותרות והן לא בהכרח יהיו טובות. ייצוג אישי ויחס אישי הינם חשובים והכרחיים כאשר אתם מחפשים להירשם לסוכנות דוגמנות.

  1. האם הסוכנות מציעה גם ייצוג לעוד תחומי התפתחות?

דוגמנים ודוגמניות הנמצאים קרוב לעולם התקשורת, הטלוויזיה והבמה, פעמים רבות רוצים להיות גם חלק ומעוניינים לפתח עוד צדדים שלהם. וודאו שהסוכנות שלכם מייצגת גם טאלנטים מהסוג הזה ושיש לה אפשרות לדחוף אתכם גם אל המקומות האלו. בסופו של דבר, אתם באים להתפתח וליצור לעצמכם קריירה. קריירה של דוגמנות נמשכת לזמן מסוים ובשלב כלשהוא, וודאי תרצו למצוא את מקומכם בעוד משלחי יד.

  1. האם ההרגשה שלכם במקום הייתה נעימה?

הדבר האחרון שקובע האם הגעתם לסוכנות שמתאימה לכם, זו כמובן ההרגשה שלכם. להרגשת בטן אין תחליף. אם היה לכם נעים כאשר הגעתם למקום והתקבלתם בסבר פנים יפות, כנראה שיהיה לכם טוב בסוכנות הזו. אך אם יש לכם סימני שאלה, כנראה שזה לא מקומכם.

לסיכום, לפני שאתם בוחרים לעצמכם סוכנות דוגמנות, וודאו את כל הדברים שציינו. זה יעזור לכם לעשות חושבים ולהבין האם הגעתם למקום שיהיה לכם כבית עבור הקריירה, או שאתם ממשיכים בחיפוש אחר הסוכנות המתאימה.