הוט טאב למרפסת – הפינוק שמגיע לכם

הוט טאב למרפסת – הפינוק שמגיע לכם

יש הרבה טרנדים בעולם טיפוח הבית. לרוב כולם חולפים. יחד עם זאת, יש כאלה טרנדים שכייף להשאיר אותם הרבה מאוד זמן. הוט טאב הוא אחד כזה, וכאשר הוא ממוקם במרפסת, מדובר בעונג צרוף

מכירים את זה שבסוף יום אתם מדמיינים את הרגע שתורידו את הבגדים ותיכנסו למקלחת חמה שתשאיר מאחור מכל את כל תלאות היום? עכשיו דמיינו את זה עם הוט טאב במרפסת. ג'קוזי עשוי עץ איכותי שפשוט אי אפשר להישאר מחוץ לו והוא משדרג את מראה המרפסת והבית כולו בכמה וכמה רמות. למה הוט טאב במרפסת הוא עניין כל כך ממכר? הנה כמה תשובות של כאלה שניסו והתאהבו.

דונה: "כשהייתי קטנה היה לנו בבית ג'קוזי. אף פעם ההורים שלי לא הרשו לי להיכנס אליו, זה היה כמו המקדש הפרטי שלהם. מאז רציתי שגם בבית שלי תהיה פינה שהיא אך ורק שלי ובאמת כשגדלתי ככה היה. מהר מאוד הכייף בג'קוזי ירד וממש לא הבנתי למה כל כך הרבה שנים חיכיתי להתיישב באמבט עם זרמים. אחרי כמה שנים שהיה ג'קוזי בבית, עשינו שיפוץ באמבטיה וויתרנו לגמרי על הג'קוזי. בשלב הזה בעלי ראה פרסומת על הוט טאב והציע שנמקם אחד כזה במרפסת. בהתחלה זה נראה לי הזוי. למה שארצה להיות בהוט טאב ועוד במרפסת? הזמנו איש מקצוע שייעץ לנו בנושא ושמתי לב שככל שהוא מדבר, אני מתלהבת יותר ויותר מהרעיון. בסופו של דבר התקנו הוט טאב בדיוק כמו שבעלי רצה – במרפסת. מאז בסוף כל יום יש לנו טקס של יין אדום, מוסיקה טובה וטבילה בהוט טאב. האמת היא שאין דבר כייפי יותר מזה".

יניב: "הוט טאב במרפסת מאפשר לי ליהנות מהנוף של הבניין שאני גר בו, לסגור את היום כמו שצריך, באיזי, בצורה הכי טובה שאפשר. ההוט טאב שקניתי מאפשר גם זרמי סילון, ממש כמו ג'קוזי, רק הרבה יותר מעוצב ודקורטיבי. העיסוי של המים, גורם לי לשחרר את כל הלחצים שהיו לאורך היום, כל התסכולים בעבודה, כל העצבים בפקקים, כל הלחץ ממטלות היום יום – הכל מתפוגג כשאני בהוט טאב. זה פשוט תענוג גדול".

עומרי: "לי היה חשוב לוודא שהמרפסת בבית תישאר יציבה אם נתקין עליה הוט טאב. הסכמתי לבחון את העניין רק אחרי שמספר אנשי מקצוע נתנו לכך אוקי. אחרי הכל, האנשים שאני הכי אוהב בעולם יטבלו בהוט טאב הזה והיה לי חשוב לוודא שהתענוג הזה לא יעלה לנו ביוקר, אם נזניח את הפן הבטיחותי. אחרי המכשול הזה, בחנתי את האפשרויות המוצעות והחלטתי על הוט טאב שבו אני יכול לטבול יחד עם אשתי והילדים. מעין זמן איכות משפחתי שמאפשר לנו להתחבר כל פעם מחדש אחד לשני".