4 מותגי על בעולם השיער!

4 מותגי על בעולם השיער!

מי שאוהב את עצמו בוודאי אוהב את השיער שלו. לשמור על השיער ולטפח אותו זה ממש סימן לאהבה עצמית, בטח בישראל, מדינה בה כולם, גברים ונשים כאחד, חשופים לנזקי שיער מצטברים ולנשירת שיער ממגוון סיבות רב. אולפלקס, K18, בייביליס וביוטופ פרופשיונל (BIOTOP PROFESSIONAL) הם 4 המותגים עליהם נדבר, ונכיר לכם כמה מוצרים שאתם חייבים, אבל פשוט חייבים להשיג, ויפה שעה אחת קודם.

גם אם שמעתם את השמות הללו בעבר (ואם אתם מהתחום כבר זמן מה אתם בוודאי מכירים לפחות חלק מהרביעיה המנצחת!), אנו ממליצים לכם להמשיך ולקרוא, כדי להכיר את המוצרים הספציפיים שכדאי לכם לרכוש עבור עצמכם מכל מותג ומותג, ואולי אפילו תופתעו.

המותגים המובילים והמוצרים שהם מציעים:

  • תזכרו את השם אולפלקס! – מותג מיוחד שמציע לכם תכשיר ייחודי ומהפכני לשיער. מדובר במספר תכשירים, הכולל תכשיר המגיע בצורת נוזל אשר מתערב עם חומרי ההבהרה או הצבע שמיישמים על השיער, ומגונן על השערה בצורה שלא נראתה כמוה בעבר. הוא מייצר שיער חזק יותר, בריא יותר, עמיד יותר, גמיש יותר ומבריק יותר, למרות הצביעה או ההבהרה, וזה בהחלט יוצא דופן בעולם המותגים לשיער. תכשיר נוסף של החברה עושה עבודה דומה לחיזוק השיער, אך אפשר להשתמש בו בנפרד, ולא בערבוב עם תכשירי הצבע והגוונים. המרקם שלו סמיך יותר, ואם אתם משתמשים, ובצדק, בתכשיר הראשון, הרי שהתכשיר השני, דמוי המרכך, הוא המשך חיוני ואפקטיבי לראשון!
  • K18 – פטנטים זה שם המשחק, וממש כמו שאולפלקס יוצרים טכנולוגיה, הרי שגם K18 אומרת את שלה, ומוסיפה עוד הרבה מאוד למשחק. הפטנט הייחודי של K18 מאפשר לא רק שמירה, אלא שיקום מיידי ורב-עוצמה לשיער גם לאחר שהוא כבר נפגע. פגיעות חום כפי שהן נפוצות מתהליכי החלקה או מייבוש אגרסיבי של השיער שלכם נובע משבירה של שרשראות הקראטין. הטיפול בתכשירי K18 משחזרים את הרכות, הגמישות ותחושת המגע של השיער המטופל!

בייביליס ו- BIOTOP PROFESSIONAL

  • בייביליס – מותג מפורסם יותר גם בציבור הרחב, הרי שהמותג של בייביליס פרו מביא סט מוצרים אחר לגמרי, ברמה גבוהה הרבה יותר, אשר מתאימה לאנשי מקצוע בתחום. כאן לא מדובר בתכשירים, אלא בעיקר במכשירים, אשר מהווים את כלי העבודה העיקריים שלנו במספרות. מחליקי שיער מקצועיים, מסלסלי שיער מתקדמים, מכונות פיניש ומכונות גילוח, וכמובן מייבשי השיער החזקים והאיכותיים של המותג הולכים לפניו.

BIOTOP PROFESSIONAL – חברה המשווקת אך ורק מוצרים שעברו פיתוח מקצועי במעבדות, מחקרים והתאמות, עד כדי שלמות בביצוע. הם מתמקדים במוצרי הזנה לשיער, מוצרי שיקום השיער, וכל מה שהופך את השיער שלנו למשהו חזק ובריא. הם מתהדרים במוצרים נטולי SLS ודומיו, נטולי פראבנים, ובעצם מתמקדים במוצרים טבעיים לגמרי, ומתברגים שם למעלה עם אולפלקס ב"טופ-4" של מוצרי טיפוח השיער.