איך לבחור את עיצוב שיער מושלם עבורך?

איך לבחור את עיצוב שיער מושלם עבורך?

החלקות שיער הן פופולאריות מאוד; בין אם בקרב נשים בעלות שיער קצר או ארוך. בשל הביקוש הרב, נוצרו לא מעט סוגים של החלקות, כל אחת מתאימה לסוג אחר של שיער ולצרכים שונים של הלקוחות. כך, בפני כל אחת שמעוניינת להחליק את השיער אחת ולתמיד, עומדות לא מעט אופציות! באופן טבעי נשאלת השאלה, איך אפשר לבחור נכון?

סוג ההחלקה ורמת ההשקעה

כשמעוניינות לבצע החלקת שיער עולות בדרך כלל שתי שאלות; מה כסף להשקיע ובאיזה סוג של החלקה? התשובה, תלויה בסוג השיער ובמטרה שלך. באופן עקרוני, ישנם 3 סוגים של החלקות:

  • החלקה כימית – זו, מחליקה את השיער לתקופת זמן ממושכת יחסית. המוכרת והפופולארית ביותר היא כנראה ההחלקה היפנית, כאשר כל החלקה מסוג זה משנה את מבנה השיער לחלוטין, אינה נשטפת מהשיער (לפחות למשך חצי שנה), אלא מאבדת מתכונותיה רק לאחר שהשערה צומחת באופן משמעותי. במידה ותבחרי בהחלקה מסוג כימי, חשוב לקחת בחשבון שמדובר בהליך קבוע למשך זמן ארוך, וכי אין דרך חזרה עד לרגע שבו השיער יצמח.
  • החלקת קראטין – זו החלקה לזמן קצר יחסית. היא אינה משנה את מבנה השערה ומחזיקה בערך 3-4 חודשים עד חצי שנה. החומרים מהם מורכבת ההחלקה, מכסים ומגנים על השערה, אך נשטפים ממנו בכל חפיפה מחדש, בכמות מזערית וכמעט לא מורגשת. אם מתחשק לך שינוי לתקופה קצרה, הרי שמדובר בפתרון נהדר.
  • החלקה ביתית – האם ידעת שלכל החלקת שיער מקצועית המוכרת ומאושרת על ידי משרד הבריאות, ישנה מקבילה ביתית או אפילו סדרת מוצרים שפיתחה אותה חברה, לצורך אישי וביתי? אלו ערכות שיער ביתיות וידידותיות, המאפשרות להשיג את המטרה ללא מאמץ ובסביבה הביתית. התוצאה אמנם לא נראית למשך חודשים ארוכים, אך לגמרי עושה את העבודה כשמדובר בארוחת ערב יוקרתית, בנסיעה לזמן קצר ועוד.

וכעת, שאלת השאלות! כמה זה הולך לעלות לך?! התשובה לשאלה תלויה בהרבה מאוד גורמים; מוניטין המספרה שבה תרצי לבצע את ההחלקה, מצב השיער שלך, סוג ההחלקה שתיבחר, החומרים השונים ועוד. באופן טבעי החלקות זמניות יעלו פחות, אך יהיה עליך לחזור על הטיפול לאחר כמה חודשים. קחי בחשבון את כל הפרמטרים וסימני השאלה, חשבי בדיוק מהם הצרכים שלך מההחלקה, ולאחר התייעצות עם איש או אשת המקצוע, כבר תדעי טוב יותר במה לבחור.

המטרה שלך היא לאזן

בסופו של דבר, כשמחפשות החלקת שיער המטרה היא לאזן; בין תוצאות מעולות ואיכותיות, ובין שמירה על השיער שלנו. ישנן החלקות שנחשבות לאגרסיביות יותר ועלולות להוביל לתופעות לוואי כגון אדמומיות וגירוד בקרקפת, בעוד אחרות נחשבות עדינות יותר. רק את מכירה את עצמך, ויחד עם העין המקצועית של מעצב או מעצבת השיער, תבחרי בהחלקה המדויקת עבורך.