מצבים בהם כדאי להשיג שירותי אבטחת מידע לעסק

 מצבים בהם כדאי להשיג שירותי אבטחת מידע לעסק

בעידן של היום, בו המדיה הדיגיטלית שולטת ושלל עסקים מסתמכים על שירותי ענן, חשוב להפנים שלצד הנוחות, אורבת סכנה – סכנת סייבר כמובן. רבים מבעלי העסקים טועים לחשוב שהתקפות סייבר מתמקדות אך ורק בארגונים גדולים בעלי שם עולמי, ושניתן להסתפק בכלי הגנה סטנדרטים. עם זאת, אין זה כלל מדויק. בשנים האחרונות התקפות סייבר מאוד השתכללו, ואף כלי הגנה מתחום הסייבר משרתים גם את הצד שמבקש להרע. לרשותכם מצבים סטנדרטים שמצדיקים שירותי אבטחת מידע מתקדמים.

מעסיקים הרבה עובדים

לכאורה, כמות גדולה של עובדים מסייעת לקדם מגוון מהלכים, להעניק שירות טוב יותר ללקוחות וכדומה. עם זאת, ככול שיש יותר עובדים, כך יותר קשה לעקוב אחר סך הפעילויות שלהם, משמע כך יותר קשה לוודא שהעובדים אינם פוגעים בעסק, ולו מבלי לשים לב.

שניתן דוגמה? האקרים יכולים לגרום לעובדים להעניק גישה לרשתות פנימיות, ולו ע"י שליחת מייל "תמים" שמוביל ללחוץ על קישור מסוים. עוד דוגמה? לא פעם עובדים משתמשים במכשירים אישיים במקום העבודה, כך שהם בקלות יכולים להזין סיסמאות פרטיות במחשב האישי, אותו הרבה יותר קל לתקוף. כל זאת מוביל לידי מסקנה אחת: ככול שיש יותר עובדים, כך צצים יותר סיכוני סייבר, ולכן שירותי אבטחת מידע לעסקים כה חשובים, בין היתר מגנים מפני העובדים.

עובדים עם מחשבים

העסק שלכם מתנהל ע"י מספר מחשבים? נראה שגם אתם חשופים למגוון נרחב של התקפות סייבר. ייתכן שהאקרים יתקפו ע"י שימוש בסוס טרויאני (ע"י תוכנה או קוד שנראים תמימים למראה, אך בפועל מעניקים לתוקף שנמצא בצד השני כניסה לשלל מערכות). ייתכן שיש לכם מגוון פרצות במערכת ההגנה הסטנדרטית (רוב הסיכויים שיש לכם). ייתכן שמפעילים כנגדכם תוכנת ריגול שגונבת מידע רגיש (וייקח זמן רב עד שתעלו על כך). ייתכן שישלחו אליכם מייל שנראה כאילו נשלח מכתובת אמינה ומוכרת, אך בעת פתיחה תעניק גישה לא רצויה וכדומה.

תומכים במוניטין העסקי

יש לקחת בחשבון שפרצה למערכת האבטחה העסקית עשויה לפגוע קשות במוניטין, במיוחד אם נגנבים פרטים אישיים של לקוחות, כגון מספרי תעודות זהות, מספרים של כרטיסי אשראי וכדומה. מבקשים להקדים תרופה למכה ולהימנע מהתקפות כופר? אבטחת מידע לעסק זה בדיוק מה שאתם צרכים.

משיגים יתרון יחסי

לא מעט עסקים וחברות ענק מתמודדים עם תחרות עסקית, ועל כן ישנה חשיבות להשיג יתרון יחסי. כיצד זה רלוונטי? ע"י שירותי אבטחת מידע לעסקים מתקדמים, מציגים את העסק כטכנולוגי ועדכני. מעבר לכך, כאשר פועלים לצד שירותי אבטחת מידע לעסקים מעניקים ללקוחות שקט נפשי – הלקוחות חשים בטוחים לשתף פעולה. בין אם הם נדרשים למסור פרטים אישיים, ובין אם הם רוצים לסגור הוראת קבע אך חוששים.

מבקשים לחסוך בכוח אדם

עובדים מול לקוחות ומבקשים לחסוך בכוח אדם? הגיע הזמן שגם אתם תתקדמו למערכת זיהוי מתקדמת, מערכת שמאפשרת ע"י זיהוי חד פעמי להיכנס לשלל מערכות ואף בקלות, מבלי שנדרש להקליד סיסמה בכל פעם מחדש. באופן שכזה ממזערים באופן ניכר את מערך הסיוע. גם חוסכים בכוח אדם שאמור לטפל בפניות רלוונטיות של לקוחות ששכחו סיסמה, וגם ומנצלים טוב יותר את כוח האדם הקיים.